Öppet brev till Benedictus XVI

3 kommentarer

Hej!

Jag vill bara säga att måttet är rågat nu. Jag är så in i helvete trött på att du sitter och mörklägger anklagelser om pedofili på din egen hemmaplan. Hur står det till med din mentala hälsa egentligen?

Tycker du verkligen att det är okej att dina underställda kollegor springer runt och knullar små barn?

Du har inga problem att fördöma eller kritisera dessa otäckheter när de händer i Holland, Tyskland, USA eller Irland så varför tiger du som muren när det kommer till dina egna kvarter i Vatikanen? Tror du att någon med vettet i behåll går på lögnen att ni är befriade från dylika perversioner bara för att ni "är" katolska kyrkan? Knappast.

Ditt förbannade lilla avskum!

Dina närmaste män består till stora delar av pedofiler, men det vet du ju redan. Värst av alla är du själv. Det är du som ger dem möjligheten att handla på detta vis och det är tack vare de snedvridna dogmer som du och dina gelikar förmedlar som de kan rättfärdiga sina vidriga böjelser. Det tycks vara inbyggt i din hattdyrkande religion.

Ni är ett gäng korkade gamla män som tror benhårt på allt ifrån jungfrufödsel till skapelseberättelse. Ni borde inte få vandra fritt, ni borde låsas in på obestämd framtid. Ni borde utsättas för samma övergrepp som ni har utsatt miljontals för genom åren. Ni borde få smaka på er egen medicin.

Vad gäller dig, Joseph Ratzinger, Pedofilernas Konung, Benedictus XVI, så borde du krossas som den lilla mask du är. Du är inget annat än en gammal nazist som har bytt uniform. Hakkorset mot ett annat kors. Förtryck mot ännu mer förtryck. Hur var det egentligen inom Hitlerjugend, fick du några bra tips på övergrepp som du kunde använda dig av när du sedan blev chef för Troskongregationen (Inkvisitionen)?

Du är en besinningslös och mentalt degenererad liten man. Du är så full av skit att inte ens dina anhängare orkar med dig längre. Hade du haft minsta vett i huvudet så hade du avsagt dig din titel.

Du anser dig själv ofelbar, men ingenting kan uppenbarligen vara mer felaktigt. Du anser dig föra Guds talan på jorden, men eftersom det aldrig har funnits någon "Gud" så har du inget förnuftigt att säga. Allt du gör gagnar dina egna intressen eller stärker din maktposition.

Ska vi verkligen förväntas svälja bluffen att du har levt hela ditt liv i celibat utan att köra kuken i ens en enda liten korgosse? Ska vi tro på att du själv aldrig har fallit offer för några övergrepp? Nej, det verkar inte rimligt.

Det verkar precis lika orimligt att tro på som den "sanning" du så ivrigt saluför. Den om Jesus, Guds son du vet, fast du kanske inte har läst den där boken på länge. Du har väl fullt upp med att fördöma preventivmedel och aborter och således offra miljontals liv på ditt altare av dumhet.

Jag hoppas verkligen att du får en lång och smärtsam död och att lidandet påbörjas mycket snart. Du är i stort sett den enda människa jag någonsin har önskat det, Josef Fritzl också förstås, men ni är ju två sidor av exakt samma mynt. Enda skillnaden är att du inte behöver gräva en källare för att gömma dina hemska övergrepp, det har du anställda som gör åt dig.

Med all den makt och allt det inflytande som du har, tänk vad mycket gott du hade kunnat åstadkomma. Du hade kunnat predika mot rasism, för preventivmedel (särskilt i HIV-drabbade regioner), för kärlek oavsett homo- eller heterosexualitet, mot våld, för att förhindra svältkatastrofer, för människans lika värde, för yttrandefriheten, för vetenskap och forskning och för barnens trygghets skull.

Tyvärr så bygger din förhatliga kyrka på raka motsatsen. Ni är för rasism (kom igen nu din gamle nasse, klart att ni är), mot preventivmedel, mot homosexualitet, för våld (uppenbarligen), skiter fullkomligt i svältande afrikanska barn, tycker att ni själva är mer värda än andra, är fientligt inställda till yttrandefriheten, jobbar aktivt mot forskning och framsteg och våldtar små barn.

Tycker du själv att en sådan instans är värd att bevara? Nej, den är värd att gå under i enorma plågor och med omvärldens eftertryckliga förbannelser ekandes mellan rasmassorna. 

Se detta som en evigt svuren krigsförklaring, jag tänker inte sluta att skriva om din illaluktande organisation förrän den har fallit samman i småbitar.

Och vad dig anbelangar, Herr Übersturmführer Ratzinger, så håller jag dig personligt ansvarig för varenda övergrepp som begås av en av Vatikanen anställd präst, det ska du ha jävligt klart för dig!

Jag har inga maktmedel andra än min penna och mitt intellekt att ta till, men i kampen mot din imbecilla tro borde det räcka gott.

Du ska inför rätta och det snart! Sanna mina ord, du ska dömas för brott mot mänskligheten och visa ditt rätta ansikte, den verklighetsfientlige pedofilen Benedictus XVI. 

Vi ses i Haag din patetiska lilla ursäkt till kolorganism. Jag avskyr till och med marken du går på. Fy fan vad du gör mig illamående!

Usch!

Med vänlig hälsning,

Mathias 


                                   "Ratzi" the Nazi




    

 
1 Benediktus Alias Påven ( alias cyklop):

skriven

Hej Mattias och pax vobiscum!



Tack för ditt fina brev!



Först och främst så vill jag klargöra en del saker som du verkar ha fått om bakfoten. Det är ingen fara. Du är bara mänsklig, och till skillnad från mig, felbar!



Du förstår, när vi gör ont, så är det ändå god ondska, till skillnad från ond ondska, det är en helt annan sak.



Du förstår. jag har en speciell relation med Gud, Jesus, helige ande, evige jungfrun Maria och 5130 andra helgon. Trots att de mycket väl besitter kapaciteten att unisont gå ut och informera mänskligheten om sin vilja, så väljer de att i lönndom viska det i mitt öra, så att jag kan förmedla det till er. Vilket tur va!!



Jag förstår att du är kritisk till celibatet, men det är inte jag. Du förstår, ingenting, ska få komma emellan en präst och hans Gud. Eh! Möjligen en liten kor gosse då och då, men det är en helt annan sak.



Jag hoppas du har fått svar på dina frågor. Nu måste jag sluta skriva, för nu ska jag ner och se om Bentlyn i garaget blivit ordentligt vaxad.Jag vill ju inte riskera att slaven därnere i underjorden drabbas av hypotermi, eller att gagbollen växer fast.



Vi kan ju se de rubrikerna framför oss, eller hur?



I Gud den allsmäktige som delegerat allt till mig´s namn.

Amen

2 Mathias:

skriven

Tack för dina klargöranden, jag är så dum. Jag är ju bara en mänsklig liten lort och du är så stort och ofelbar...

3 cyklop:

skriven

Det verkar som den pandemiska pedofilin inom katolska kyrkan kryper allt närmare herr Ratzinger själv..



läste om en präst i Wisconsin som våldtog tiotals barn på en katolsk skola för dövstumma!!!!!



När det började osa hett, dvs när Wiscinsin böejade bli obekvämt. Ett flertal anmälningar direkt till Ratzinger, som då ännu inte var Påve, så löste svinet det genom att ge pedoprästen asyl i Vatikanen, där han levde oåtkomlig för rättvisan,,...



Han dog med fulla heders betygelser! Hur faan är detta möjligt? Varför åker de inte i fängelse? Varför kräver man inte utlämning? varför efterlyser man inte påven, han är ju stats chef i ett nation som skyddar brottslingar???



Ps! Ta en titt på min blogg!